Kobiece śniadanie. Różane smoothie bowl.

Odkąd około 4 lata temu pierwszy raz zrobiłam tzn smoothie bowl, odtąd stało się to najczęściej jadanym przeze mnie śniadaniem. Takie niby śniadanie, a trochę deser, które można modyfikować na milion sposobów i tworzyć zawartość z tego co akurat jest dostępne w lodówce. Uwielbiam eksperymentować i tworzyć nowe wersje smakowe tych śniadaniowych misek, a że dzisiejszy eksperyment należał do wyjątkowo udanych, to dzielę się nim poniżej.

 

 

Przepis na migdałowo bananowy pudding chia z różaną nutą

 

Składniki na 1 porcję

  • 200g gęstego jogurtu naturalnego lub jogurtu typu greckiego
  • 1 łyżka masła migdałowego
  • 1 łyżeczka suszonych jadalnych płatków róży
  • 1 zmrożony banan
  • 1 łyżka nasion chia
  • 1 łyżeczka mielonych migdałów lub migdałów w płatkach
  • ewentualnie miód do smaku

 

Przygotowanie

Banana zblendować.

Jogurt, masło migdałowe, płatki róży i pół porcji banana zblendować na gładką masę.

Wymieszać z nasionami chia i odstawić do lodówki na minimum 15 minut do stężenia.

Wyjąć z lodówki, nałożyć drugą porcję banana, posypać migdałami i ewentualnie odrobiną płatków róży.

Jeśli jest za mało słodkie, to polać odrobiną miodu.

 


Smacznego!

(1) Comment

  • Magda T.
    04/07/2017 at 16:10

    Też lubię, tym bardziej, że owsiankę na przykład tylko w tej formie przyjmę 🙂